6. heinäkuuta 2013

Maistiainen saaristosta


Moikkamoi! Viime maanantaina tosiaan lähdimme parhaan ystäväni kanssa pikajunalla Turkuun mukanamme pyörät, teltta, välttämättömät kamat sekä täysin avoimet suunnitelmat. Tänään, lauantaiaamupäivällä, saavuimme Viikkarilla Maarianhaminasta Helsinkiin takanamme todellinen relausviikko ja parisataa pyöräiltyä kilometriä.

Me otettiin Maarianhaminasta rahaa säästäen pelkät kansipaikat Tukholma-Helsinki -laivalle, joka siis Maarianhaminassa puolenyön aikaan yöllä pysähtyy. Koska hyttiä ei ollut, tuli arvatenkin nukuttua minimaalisen vähän - mä sain koisittua laivan käytävällä makuupussissani muutaman tunnin, kaverini huiman yhden.

Me fillaroitiin Viking Linen terminaalista Katajanokalta sellasset 70 kilometriä kotiin. Ei pyöräilyissä vielä mitään, mutta nyt mä oon ihan rättipoikkipuhki, sillä kotiin päästyäni sain päähäni lähteä vielä juoksulenkille. Tulin just saunasta ja olin menossa jo nukkuilemaan, mut halusin tulla pikapäivittämään mun tän viikon kuulumiset. Varsinaiset saaristopostaukset luvassa myöhemmin - nyt mä sanon vaan, että gonatt o sov gott! :-)

©2013 • Taikakaulin

2 kommenttia:

Repsu kirjoitti...

oi kuulostaa tosi huipulta viikolta! ja jestas, parin tunnin yöunien jälkeen 70km pyöräily! :D ootte reippaita!

Krike kirjoitti...

Jees, oli ihan tosi huippu viikko! Aamuyöllä siinä neljän aikaan tuntu ihan kamalan väsyltä, mut kummasti sitä aamulla seiskan pintaan alkoi piristymään :-D