25. elokuuta 2013

Jäätelökesä


Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille! Mä sain 15 tunnin ylppärilukemisista tän viikonlopun aikana nyt ihan tarpeeksi, niin aattelinkin julkaista tän mun jätskitsydeemin! Ei tässä mitään järkeä ole, mutta joskus keväällä huomasin kuvaavani jokaisen jätskini, ja päätin, että julkaisen ne sitten mun blogissa kesän lopussa. Aika Puffet- ja Murkku-painotteinen jätskikesä mulla takana, mut musta yksinkertanen vaan on melko usein parasta. Oikeesti näitä jätskikuvia olis ollut varmaan nää kuvat potenssiin viis, mutta päätin karsia vähän kuvasaldoa. ;-) (Nää kuvat potenssiin viisi on 759 375, en mä vissiin ihan niin montaa kuitenkaan syönyt.. ;-)

Nyt mä hiippaan sunnuntaisaunaan ja vaikka tarpeekseni lukemisesta sain, tungen nenäni taas terveystiedon kirjan väliin - eihän nää ylppärit ole kuin kerran elämässä...!

©2013 • Taikakaulin

Ei kommentteja: