13. syyskuuta 2013

No time for food

1. Lukiolla oli salaattibuffet - hyvä idea, mut pitääkö nälkää? Ei. 2. Vähän terveellisemmät lukuruoat!
3. Ihanaa, kun saa pukeutua syksyisästi. 4. Eat Pray Love -kirja ja koulun kirjaston ihanat fatboy-säkkituolit.

Huhuu moikka ja kivaa perjantaita! Mun osalta ylppärit alkoivat tiistaina englannin kuullun ymmärtämisellä. Kuuntelu oli tosi vaikea, mut täytyy sanoa, että en oo koskaan ymmärtäny yo-kuuntelusta niin paljon kuin silloin. Oon ihan surkea varsinkin enkun kuuntelussa, eli todellakaan mitään hyviä pisteitä en tule saamaan. Blogi pysyy hyvän aikaa vielä hiljaisena, nimittäin kaikki kirjalliset ylioppilaskokeet ovat vielä jäljellä. Ensi viikolla englanti, sitä seuraavalla sitten loput - lyhyt matematiikka sekä terveystieto.

Ja blogi todellakin pysyy hiljaisena, sillä vaikka terveystiedon tentti meni mukavasti - sain eximian (E, ~ 9) - täytyisi matikan preliminärin cum laude (C, ~ 7) saada nostettua ainakin magnaan. Toisaalta kun mun lukion matikan arvosanoja katsoo, eivät eximia tai laudatur mitään mahdottomia olisi. Magnasta kuitenkin olisin tyytyväinen, mutta cum laude tai sitä huonompi menee ihan saletin varmasti uusintaan ensi keväälle. Ja harmittaa muuten ihan sikkenä, etten ruotsia kirjoita nyt syksyllä - kuuntelu oli ollut huikean helppo.

Vaikka kokkailu, bloggailu ja kaikki muu ovat nyt kortilla, otan mä puhelimella kuitenkin ihan kamalasti kuvia. Tosi monessa blogissa on viime aikoina ollut instaweek-kollaaseja, ja vaikka mä en mitään Instagramia haluakaan omistaa, on luurin PicCollage-appsilla kiva tehä tällaisia kollaaseja. Nää kollaasit yrittävät liittyä edes jotenkin ruokaan...

1. Terveystietoa ja kahvikaakaota. 2. Hassun muotoisia amerikkalaisia pannukakkuja.
3. Fazerin Real-leipää ja avokadoa4. Sushia äitin kanssa!


Nyt mä lukkiudun mun huoneeseen ja herään ylppärikoomasta sitten terveystiedon kirjoitusten jälkeen! Kannatti aloittaa kesällä lukeminen, nyt muun koulun ohella on voinut ottaa ihan vähän rennommin. Huomenna alkaa mun super hullu ylppärimaailma ja vikat loppupänttäykset, toisin sanoen kone aukeaa illalla aikaisintaan ysiltä ja kaiken muun ajan luen. Oon jo myöhässä mun ja terveystiedon kirjan treffeiltä, joten heippahei ja wish me luck! :-)

©2013 • Taikakaulin

Ei kommentteja: