11. maaliskuuta 2014

Laiskan abiturientin lounas


Aattelin ihan pikaisesti lukemisen lomassa tulla julkasemaan tämän huikean gourmet-pöperön. Mä oon lukulomalla ollut ihan superlaiska, ja tollasia kolmen minuutin pikakokkauksia oon harrastanut enemmän kuin laki sallii. En edes kehtaa laittaa tähän mitään "reseptiä", homma kun menee niin, että heitän kananmunat kuumaan pannuun, heitän sekaan esimerkiksi raejuustoa, maustan jauhelihamausteella sekä pippurilla ja kippaan lautaselle. Uskokaa tai älkää, mutta jauhelihamauste tekee koko hoidosta ihmeen lihaisan. :-D

Ja mitä ylppiksistä mulla on mainittavaa - eilisestä äidinkielen esseestä jäi kyllä huono fiilis. Tylsiä tehtävävaihtoehtoja, en osaa muuta sanoa. Mun esseeni digitalisoitumisen vaikutuksista oppimiseen ja kouluun sivuutti tehtävänannon varmaan ihan mennen tullen, että niitä alustavia pisteitä vain odotellen. Edit: No menihän se mun keskivertoesseisiin verrattuna huonommin, mutta 45p sieltä kuitenkin tuli. 

©2014 • Taikakaulin

Ei kommentteja: