24. toukokuuta 2013

Aamupala in reality


Leivän välistä löytyi Kippari-juustoa, meetwurstia, salaattia ja kurkkua.

Edellisessä julkaisussa näitte mun luksusaamumätöt, tässä sitten mun normipika-aamupalan. Oon niin busy woman [lue: hidas], että aamupalaa en ole syönyt kotona arkiaamuna varmaan viimeseen kahteen vuoteen. Oikeastaan mähän vain säästän aikaa: nukun ensin kymmenen minuuttia pidempään, sitten teen kaikki pakolliset ja ei-niin-pakolliset aamutoimet, juoksen pikapikaa melkein aina myöhässä bussiin ja bussissa sen lähemmäs puolituntisen matkan aikana syön ruisleivän sen sijaan että olisin Facebookissa ja tökkisin iPhonen näyttöä. Oon vähän niin kun time saver. Sitä paitsi mulle ehtii tulee jo nälkä ennen ruokkista, jos vetelen kotona aamupalat joskus liian aikaisin aamulla!

Meillä on lukiossa vika koeviikko ennen kesälomaa meneillään. Kolme koetta jestakana, pari edessä ja sittenhän se on vähän niin kun kesäloma! Mun kesästä on kaikesta hullusta yo-lukemisesta huolimatta tulossa ihan sikakiva! En oo varmaan koskaan ollut yhden kesän - tai ees vuoden - aikana yhtä monta kertaa ulkomailla. Ja mun on pakko matkia mun kaveria ja laittaa tää seuraava fiiliskuva, meinaan äitin kanssa varattiin tossa mulle liput Saksaan eli meen juhannuksena pitkäksi viikonlopuksi mun vaihtariystävälleni, jeee! Deutschland, hier komme ich!



©2013 • Taikakaulin